otippat

Godmorgon allesammans!

Fest igår och jag är vid liv, bra va? Ja, det vart inte allt försent eftersom det slutade med både polisen och ambulansen på plats. Människor som dricker tills dom blir medvetslösa kanske borde trappa ner på drickandet, eller har jag helt fel? Nej det var i alla fall en kille som inte alls mådde bra, han var borta i över en och en halv timme och jag skojar inte, helt väck. Det är hemskt att se och när man kommer dit för att ha skoj får man i stället ta hand om honom. Men jag hade kul också, det sa jag aldrig. Det var trevligt folk och allting men det är synd att någonting sånt där ska behöva komma imellan. Men jag och Micke han precis med taxin när snuten körde upp på gårdsplanen, men sen ringer Fia och är allmänt olycklig så vi åkte tillbaka och hämtade henne gömd bakom huset plus Jocke också. Så dom sov här med oss inatt.. Men allting hade tydligen gått bra, när alla gömde sig så gjorde inte snuten mer än kolla läget sen så åkte dom och festen hade tydligen börjat igen. Men det var skönt att komma hem i hyfsad tid så..

Idag så är det fem månader mellan mig och älskade Mikael. Jag älskar dig<3
Så idag blir det kina mat och lite myyyys.

Puss!


Kommentarer
Postat av: linda

de kom ju ingen ambulans? :S eller?

2009-11-20 @ 12:28:25
Postat av: Michan

Sv: Jo det kom en ambulans. Vi mötte den till och med på vägen när den kom i fullfart och blinkande... <3

2009-11-20 @ 15:56:53
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0