Pluggdag för min del.

" Godmorgon " alla söta!


Nu är det så att jag är vaken och har varit det ett tag. Jag kollar på sjunde himlen och ska sen kolla på the bill. Jag ska plugga som en tok idag för att hinna bli klar med mitt periodhäfte och sen ska jag försöka börja på min engelska som ska in till onsdag. Min samhällsgrej får jag skriva klart imorgon i skolan eftersom att det vart strul på den här datorn igår.

Ja, det är egentligen inte så mycket att göra men periodhäftet tar en evighet känns det som. Men jag ska göra det så fort jag kollat på the bill, my favorite program typ.

Jag hoppas på att älskling inte jobbar över idag för då ska vi åka och handla lite saker som behövs hem hit. Plus att jag vill vara med honom även om jag måste plugga samtidigt.. :/

En sak som är toppen bra är att jag typ skaffat extrajobb. Hur bra som helst plus att jag älskar djur! Grattis till mig, jag är duktig nu.

Jag träffade min älskade papegoja igår som fortfarande är hos mamma. Han är så söt och han pussade på mig när jag kom hem. Han ska snart få komma hit och bo här med oss men inte hunnit det.

 

Men nu ska jag kolla på tv sen plugga!

BTW, FUCK VAD DET SNÖAR UTEEE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0