Sliten

Hello bitches, Im back!

Sitter här i soffan och känns som jag ska somna vilken sekund som helst efter den här dagen. Först slutade jag skit tidigt i skolan idag, 11. Men jag kom inte hem förrens kvart i fem eftersom jag stod på det där jävla städschemat idag och en person saknades men Mira städade med mig. Och när hon är med är det noll fusk och man kan inte smita hem. Men rektorn sa att det var bästa städningen i skolan hon sett så det är skönt. Plus i kanten för oss med andra ord! Sen när jag kom hem så var det äta sen städa ännu mer inför första advent. men det gör ingenting för är trots allt ledig på Måndag. hihi.. Men nu sitter jag och kollar på idol och älsklingen gick just över till grannen här precis "vägg i vägg" nästan. Men han kommer om en stund. Så nu kommer jag garanterat somna.. höhö. Kanske borde bada katterna och fixa lite eller så orkar jag ingenting? Hm,
Imorgon blir det Uppsala och handla och en till hemlis. säger ingenting ;)

PUSSSSSSSSSSSSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0