1 oktober

Hej sötnosar!

Sitter och kollar på ett program som heter "inlåst" verkar ganska spännande faktiskt. Micke fyller ju 20 idag så det har just varit lite folk här. Vi åt smörgåstårta och massa. Mums! Jag känner mig lite små trött och så men det är för jag har jobbat järnet i skolan idag. Nästan hela tiden, ganska lång dag.. Åkte med tre bussen så det var lite längre en alla andra dagar den här veckan.. Ska kolla på tv nu och jag skulle försökt plugga lite men det får väl bli i morgon i stället eftersom älskling fyller år. Men jag skriver i morgon!

Älskar dig Micke! 


Kommentarer
Postat av: emelie

du jobbade så himla hårt i skolan, emn ändå skolka du från kören. haha inte mkt du klarade med en "hård" dag. mesigt matriel i dig! hahahah

2009-10-04 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0