Andra avenyn

Hej alla som sura!

Nu har vi äntligen ätit mat och jag har diskat upp lite. Gjorde inte det igår så det såg förjävligt ut idag, men så är det ibland. Latkorv får man vara vissa dagar men inte alla. Nu sitter jag i soffan och dricker cola och väntar på att Andra avenyn ska börja. Love it! Men det är som sagt ett tag kvar så får sysselsätta mig med någonting annat så länge.. Data, cola, tv och busa med katterna. Det blir inget plugg idag i alla fall för jag har inte med mig periodhäftet hem + att jag kände för en ledig dag. I morgon fyller min bror år också så ska nog åka till stan och fira honom om han inte jobbar alldeles försent men det tror jag inte han gör. Jag, mamma, Sofia och Anders kanske ska åka in till honom. Men min present får han någon annan dag när jag fått mitt nya bankomat kort.. Japp, jag har varit lite slarvig så jag hittar inte mitt kort riktigt, sorry men så är det. Men bars spärra det och skaffa ett nytt. Är nästan bombsäker på att det ligger i något av mina hem men jag kan inte komma på vart och jag har letat som en tok. Så har bestämt mig för att ge upp letandet och få ett helt nytt.

Skolan idag var helt okej. Vi hade fysik, engelska med Bob i stället för Anna, och eget arbete efter lunch och alla andra hade matte. Engelskan var lugnt roligast. Mer mongolid människa än Bob får man leta efter. Helskön gubbe men vet inte riktigt hur han tänker alla gånger. ;)

Nu ska jag sitta i soffan och slappa till Andra avenyn och sen duscha efter det sen är det läggdags för min del.

Puss på er!

Min söta kissekatt hemma hos mammsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0