Dålig uppdatering!

Hejsan sötnosarna!

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men bor för tillfället hos min pojkvän och vi har ingen dator i huset just nu.. Suck på det men det för hans lämnade vi in på service igår för den ville inte och min skoldator kommer den här veckan eller nästa. Så jag kan tyvärr inte uppdatera så mycket. Anyway, nu sitter jag i alla fall i skolan och chillar. Har eget arbete för mig själv/håltimme till klockan tjugo i tre om vi inte ändrar på det för då ska vi ha extra engelska. Värdelöst att sitta så länge när alla andras matte utgår och jag vill hem. Men ska snacka med engelska fröken och Louise och se hur vi ska göra med dagen.

Jag och min älskade pojkvän har varit tillsammans i fyra månader idag, puss på dig älskling!
'

Så jävla glad just nu, Micke och jag ska äta pizza/kebab ikväll, köpa hem och tjocka oss, :D


Skriver ju ingenting mer idag och jag hoppas någon data kommer snart. Klarar mig inte länge till. Den datan hemma hos mamma som jag har på rummet kan jag inte ta för att Anders skulle ha den i veckan.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0