Datan är på G

Hej allesammans!

Vet att min uppdatering är sjukt dålig men ni vet ju varför.. Datan är på G nu så snart kan jag uppdatera som vanligt igen. Skit tråkigt utan dator, vad skulle man gjort om det inte fanns någon? Absolut inget liv! Idag händer ingenting särskillt, jag vet inte om jag kommer vara kvar i skolan så länge till eftersom att jag bara har svenska och ingen matte. På matten har jag eget arbete och det jag ska göra är hemma, tyvärr. Sen har jag extra engelska senare men känns som jag måste hem och plugga inför provet på fredag.. Annars kommer det gå åt skogen? Iofs är det bara onsdag men det är en del man måste lära sig.

Anyway, annars har det inte hänt så mycket. Jag är hos älskling varje dag och det är toppen mellan oss som vanligt. 

Men jag hör av mig så fort jag kan igen, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0