FIFA 10

Godkväll bloggen!

Sitter och suckar över att Micke spelar FIFA, jag vill faktiskt se ett program men iofs sitter jag ändå vid datan så känns som det kvittar, plus att det inte är så viktigt program mer skoj. Han får spela sitt förbannade spel så får jag sitta här vid datan och ha det skoj, är man datanörd så är man! Ska i alla fall se Andra avenyn för det kollar han också på, bäst bäst bäst. I morgon vill jag inte gå i skolan helt enkelt, extra engelska och jag har inte ens läst ut min engelska bok än, okej den är skit bra men jag kan inte läsa för fort. Men får helt enkelt säga som det är, att jag inte läser engelska böcker så fort och jag började senare än alla andra med boken så det är acceptabelt enligt mig.

Tur att Emma kommer i morgon i alla fall, hon var inte i skolan idag, fy på henne!

Jag vill att det ska bli jul, älskar julen! Hellre snö och jul än höst och kallt och inge snö alls. Den här tiden på året suger hårt. Jag kanske är lite negativ nu? Men det måste man få vara ibland också..


Saker jag vill ha! Nej saker jag vill köpa kanske man ska skriva?

  • En ny plattång som är bättre för mitt hår
  • Ett par nya strumpbyxor, mina är typ sönder
  • Nya skor, kanske köp tre betala för två?       
  • En ny hårborste, jag vill ha en ny. Behövs köpas då och då..

Sen massa mer saker som jag inte kommer på. Mobilen som är försenad tex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0