Hemma igen

Hejsan alla!

Sitter och äter ost och gurk macka nu och pratar med Micke. Kom precis hem nästan. vart lite längre resa än tänkt eftersom 803 är cpstörd ibland! Idag har jag haft fysik, klassråd, bild och träslöjd. Fun! Kommit hur långt som helst i mitt periodhäfte med, skönt för jag har inte mycket kvar.. Älskade Emma och jag pratade med varandra idag också, skönt att kunna prata ut med dig gummsan! Du är en vän för livet, samma med Kristine,. Hon ringde mig idag, saknar min plutt. Men snart ses vi, right baby? Ska fortsätta äta nu och snart laga lite käk.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: kristine

:)

försöka få till det inte nu men till nästa helg :) <3

2009-10-05 @ 17:47:44
URL: http://uniktstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0