Home sweet home

Hej sötisar!

Jag är hemma nu och har precis ätit tre mackor och ska lägga mig på soffan en stund och vänta på min pojkvän så vi kan åka och handla lite prylar. Kattmat, kattsand och lite annat. Jag kom hem ganska fort idag. Slutade tjugo i två så jag hade bara eget arbete med mig själv sista timmen så jag åkte 570 klockan 13.37 till Märsta och därifrån åkte jag med 583 som stod där till Arlanda sen när jag kommer fram trodde jag aldrig att jag skulle hinna med tjugo över två bussen, alltså 806 till Micke. Men allt har verkligen flytit på bra idag så bussen kom några minuter efter. Träffade några där också och snackade lite så det var okej att vänta några minuter ;) haha. Nu ska jag lägga mig på soffan och mysa lite med kissarna !

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0