Kort dag

Goddagens bloggen!

Jag är trött fortfarande, Nej det är jag faktiskt inte. Sovit från efter två tills tio över fyra för jag åkte hem typ två lektioner tidigare idag pga att jag mådde jätte illa. Vet faktiskt inte varför men kanske ätit någonting konstigt eller så är det någonting annat. Inte gravid hoppas jag, nej då det är omöjligt! Just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl och chillar galet med våra söta Kissemissungar. Lyssnar på världens sötaste låt också, det är ju så man dör, sjuukt söt. Undra vad vi ska äta idag? Jag är sugen på kebabtallrik, säkert ingenting jag kommer få av älskling men man kan väl hoppas. Annars är jag inte så sugen på mat för mår lite illa fortfarande. Hoppas det går över till i morgon så jag orkar upp till skolan.

Idag fyller min kära bror år, Grattis till dig. Men han skulle tydligen jobba sent idag så får åka till Väsby på Lördag när han kommer dit och träffa min kära pappa och mina hundar på samma gång. Och så klart FARMOR! 

I morgon ska vi ha redovisningar i fysik, men jag kommer bara redovisa inför min lärare, jag är fortfarande i det där stadiet då det kan kännas lite pinsamt att stå inför klassen så där hej vilt.

Nu ska jag messa min pojkvän och fråga om maten sen kolla på OTH eller någonting!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0