Kvällen är här

Sitter och pluggar i soffan, det rullar på väldigt bra måste jag säga, inte så himla mycket kvar ändå. Älskling kollar på tv, kissarna sover och jag tog just en pause. Ska snart fortsätta plus att det är fotboll om ungefär tjugo minuter. AIK - ELFSBORG, heja gnaget! Jahapp, i morgon är det skola igen, kul kul.. Mja sådär, inte så värst men det är en rätt skön dag om jag inte minns helt fel. Ska nog ringa Emma snart också, prata lite med min bebis.

I veckan vet jag inte vad som händer. Blir skolan, Micke, hemma lite kanske sen ska jag nog åka in till stan på onsdag kanske. Min kära bror fyller år i veckan. Han blir äldre och äldre och jag står just nu still känns det som. hihi! Nej jag fyller om fyra månader, bingo!

Måste kissa nu och fortsätta plugga. Pussar!






Älskar dig sjukt mycket älskling, du är bäst Micke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0