Sliten

Godkväll kära blogg!

Har legat och latat mig i sängen en stund i mörkret helt själv, mys? Nope men det behövdes. Fått i mig mat nu också men illamåendet sitter kvar litegrann, men det går nog över till i morgon, I hope! Vet inte riktigt vad som  händer ikväll men blir väl bara en ligga i soffan kväll och glo på burken. Känner ärligt talat inte för någonting annat just nu.

Uppdaterat lite mer idag, visst är jag bra? Bara för jag hunnit med det. Men nu är min dator påväg tillbaka från servicen så den kommer nog vilken dag som helst. :D Happy. Så när jag är i skolan och har med mig datan så kan jag uppdatera mera än nu. Finns några datorer i skolan men oftast är dom upptagna plus att jag orkar oftast inte blogga på dom.

Aja, kommer nog inte uppdatera mer idag. Men jag skriver i morgon så fort jag kan.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0