Söndag.

Jag är ganska seg idag.. Men det är ju inte konstigt när man festade igår. Det vart inte överdrivet sent men vaknade tidigt i morse. Ja, vi har redan hunnit äta frukost, vart på Eurostop och handlat lite saker och nu är vi hemma igen. Vi sov hos Mickes föräldrar inatt eftersom det var fest där igår. Det var god mat, mums dricka och allting. Ingenting kunde blivit bättre, jo att det hade kommit några fler men vi var ändå väldigt många. Trevligt folk och en trevlig dag var det helt enkelt. Nu ska jag nog fortsätta plugga på de jag gjorde i fredagskväll och kanske sova en stund på soffan medan älskling spelar sitt jävla Fifa. Suck! ;) Men det är okej för mig, bara han lovar mig att vi ska kolla på film sen. Ska mysa lite med kissarna också. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0