Torsdag

Godmorgon bloggen!

Nu har jag äntligen kommit upp ur sängen, vaknade vid tjugo i ett och klev upp där efter. Jag har verkligen inte kommit upp tidigare för inte mått så bra. Mår illa fortfarande men nu har jag fått i mig lite mackor så tror det blir bättre + att jag dricker mycket vatten. Det är en torsdag bara så jag är hellre hemma och illamående än skolan och mår dåligt.. Katterna har sovit vid mig hela morgonen, så mysigt så länge dom inte busar och hoppar på mig! Idag händer inte så mycket, blir väl tv och sånt där. "The Bill" börjar snart och jag är överlycklig. Det är skit bra om man kollat på ganska många avsnitt.

Ikväll ska jag nog läsa min engelska bok så jag kommer framåt i den, den är sjukt bra men orkade inte läsa så mycket igår..

Drömde världens sjukaste dröm inatt, skrattar bara jag tänker på den.. Haha. Men ska kolla tv nu.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Hahaha jofan, en rosett ska jag fixa :D hahaha <333

2009-10-08 @ 19:53:54
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0