09-09-10

Godmorgon sötnosar!

Vaknade av att jag bara låg och vred och vände på mig + min jävla hosta. Ingen idé att somna om kände jag så sitter i soffan framför datan nu och kollar på "hem till gården". Älsklingen klev upp efter fem i morse och skulle till jobbet som varje dag så vaknade upp själv sista gången nu, usch! Idag vet jag inte vad som händer, måste ta det lugnt och vila en del för jag ska bli helt frisk. Ensam hemma till halv nio / nio ikväll, känns inte allt för skoj men så är det. Jag får väl sysselsätta mig med datan, tv:n och vila en del. Mamma ringde och tyckte jag skulle stanna hemma i morgon med så jag är pigg på måndag. Det sa pappa, farmor och älskling med. Så jag säger inte så mycket, lyder orderna.


I morgon är min gammelfarmors begravning. Jag kommer inte att åka med upp för jag tror inte jag klarar en begravning. Orkar inte se kistan och jag orkar inte se alla ledsna miner. Då sitter jag hellre hemma med älsklingen eller gör något och tänker på gammelfarmor som jag gör väldigt ofta. Får tänka att hon har det bra nu, bättre än sista dagarna i sitt liv då hon blev akutsjuk.

Vila i frid, hoppas du får en fin begravning <3

Jag älskar dig Mikael <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0