09-09-12

Hejsanhoppsan allesammans!

En glad Michan skriver! Yes, Im happy! Allt känns underbart i livet för tillfället, förutom att jag är små sjuk fortfarande men börjar gå över. Hostan är förjävlig! Men allt annat är toppen. Kommer kunna gå till skolan på måndag, det är ett plus. Inget som är kul men någonting som behövs. Varit sjuk hela veckan och nu måste jag tillbaka. Jag och min pojkvän har det bra förutom att han är små taskig ibland på skoj, det får jag leva med. Sen har vi utvecklat våran familj lite så nu har vi två bebisar hemma. Två kattungar på 13 veckor. Love it♥ Dom är så söta. Och vi har döpt dom två till smulan och busan tydligen. Känns som att ha riktiga bebisar hemma för dom väcker en på morgonen vid fem/halv sex och ska leka eller så gnäller dom lite för dom vill att man ska kliva upp så det blir lite liv i stugan. Jobbigt på morgonen när man är trött men det får man leva med. Dom är små och har precis flyttat hemifrån =)

Idag vet jag inte vad som händer. Sitta här och vara bebisvakt antar jag. Kanske kolla på film och bara ta det lugnt. Städa upp lite för det ser förjävligt ut i det här huset för tillfället. Framförallt nu när älskling håller på att montera ihop ett fint skåp. Med glas dörrar osv. Jätte, jätte fin! Bra köp! Skulle kostat mer, men dom hade sänkt pris. Det är då man ska passa på!

Återkommer sen!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0