14/6 - 09


Bilder säger mer en tusen ord..

När man var liten visste man absolut inte den riktiga kärleken, det var att fråga chans på alla och sen fick man välja "ja,nej,kanske." Man förstår inte vad kärleken innebär då. För ett tag sen hörde man bara om alla andras kärleksproblem, och mysiga stunder i deras förhållanden. Men jag kände varför ha pojkvän? Man blir säkert bara sårad. Jag var livrädd för att bli sårad. Plus att man kände att jag aldrig kunde hitta den rätta för just mig. Jag är kräsen och ganska svår. Men en dag i stan då jag var med Emelie så messade två av mina killkompisar som jag känt rätt länge och frågade om dom fick komma till oss. Åka från Märsta till stan för att ses? Kul tänkte jag.. När jag träffade dom såg jag den personen som var så söt. Som blivit så söt under den tiden vi inte träffats. Dom skjutsade hem mig och Emelie och jag fick mig en riktig tankeställare när han skrev så fort han kom hem, vi pratade ett tag på msn och sen skulle jag och Emelie ut en sväng så jag sa att du får skicka iväg ett sms om du vill prata för ska ut en stund. Han skrev sms efter sms och jag svarade. Vi snackade om att ses igen för det var trevligt att ses efter sån lång tid. Andra gången vi träffades kändes det så bra, känslan i mig var annorlunda jämfört med innan. Tiden gick och vi träffades nästan varje dag. Jag kände en känsla som jag aldrig känt förut, förstod inte var det var för något. Jag insåg tillslut att jag var kär.. Det tog ganska lång tid innan jag insåg att han verkligen är den rätta för mig. Jag kände värmen inom mig när jag var med honom, kände hela kroppen full av glädje. Det var efter där vi satt ett datum på 14/6 - 09. Det är en av de bästa sakerna jag någonsin beslutat mig för. Kunde inte förstå att han var min, min helt egna som ingen annan får ta ifrån mig. Han fångade hela mitt hjärta, han är mitt liv. Nu efter snart fyra månader känns det underbart och jag är kärare än aldrig förr. Lika kär då som nu. Skulle du lämna mig älskling så skulle jag inte orka. För det är du som fick mig att uppleva kärleken tillslut. Visst har man gillat folk osv, men det här är mitt första riktiga förhållande som verkligen betyder mer än allt. Vi har tjafsat men det ska vi sluta med. Det händer inte ofta och även om det händer så lämnar jag dig aldrig. Du betyder allt. Älskar dig<3


Du fångade mitt hjärta som en storm och det är jag glad för. Beredd att offra allt för oss<3

14/6, föralltid vi.

Mikael Hurtig Svensson ♥ Michaela Roos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0