15/9

Godkväll babes!

Min dag i skolan var toppen idag! Nej, det var inte toppen. Min dag började helt fel och allt var knas och jag har bara känt ilskan i mig idag. Skolan suger hårt för tillfället, orkar inte. Saknar min pojkvän oerhört mycket, längtar enbart efter helg, helg, helg! Men slutade i alla fall tjugo i två idag, skit skönt och mycket bättre än fyra. Men jag och Linda åkte hem till mig efter skolan och chillade och on åkte härifrån för ett tag sen. Jag känner mig riktigt trött men blev lite mycket glad när jag sa att jag ville beställa kläder ur en katalog och mamma sa skriv upp det du vill ha så betalar jag det och skickar in det bla bla bla.. :) Mamma är allt för bra. Hon går med på det trotts att jag varit grinig och jobbig idag. But I think she understand! Men annars så gör jag inte så mycket. Ska kolla igenom katalogen lite snart och se om jag missat något sen ska jag bara ta det lugnt tills idol börjar och sen Andra avenyn, wiiihuuu! My favorite program<3 thöhö.

Ska ta det lugnt en stund och bara lyssna musik och försöka prata med min pojkvän. Bye!

Älskar dig mest Mikael, du är mitt allt verkligen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0