Andra avenyn

Godkväll bitches!

Sitter i soffan och kollar på tv med älsklingen. Känner mig hängig och orkar inte göra någonting annat. Men bloggen måste uppdateras så är det bara, visst? I morgon ska jag vila och bara ligga hemma medan älskling ska jobba, suck! Ensam hemma.. Kanske är lite kelsjuk trotts allt. Gnaget vann idag också, dom är på topp! Två färger, en tro<3

Bästa som händer den här veckan: Andra avenyn börjar på tisdag och jag är överlycklig rent utsagt! Mitt favorit program. Sen börjar idol också.. Men ingenting slår andra avenyn. Ni som inte kollar på det har verkligen missat någonting bra här i livet. Tro det eller ej, men det är skit bra.

Börjar bli trötter nu och har skit ont i skallen så godnatt!

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: jag gjorde det, bra va? :D <3

2009-09-07 @ 08:57:21
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0