Dålig uppdatering igen

Hello sweetisar!


Jag vet att det varit en otroligt dålig uppdatering men det är inte för jag inte orkat, det kan ni stryka på en gång! Utan jag har helt enkelt haft mycket annat för mig vilket är min anledning. Har festat, kryssning, kräftskiva osv. Jag ska berätta mer om min helg tänkte jag.

I fredags så var jag först och främst i skolan men åkte därifrån första gången vid nio tiden för pappa hämtade mig och vi åkte och hämtade mitt legg i Sollentuna. Sen hade jag helt vanlig skoldag till klockan två ungefär. Lite senare efter jag precis hunnit packa klart och fixat allting kom min kära pojkvän och hämtade mig så åkte vi hem till honom och fixade i ordning oss. Duschade, sminkade mig, klädde på mig fina kläder och fixade håret sen åkte vi direkt upp till Öregrund. Där mötte vi hans gulliga föräldrar och åt lite korv med bröd och kyckling med sallad osv. Öppnade första cidern sen var kvällen på börjad. Vid halv åtta gick vi upp till Conny och Anna-Lenas (stavning?) husvagn och hade kräftskiva i förtältet. Trevligt folk och inte för sent blev det så var jätte skoj. Älskar kräftor, usch vad äckligt gott det var. Kändes som jag åt upp allting! Men jag vaknade igen av att dom hade flyttat sig till "våran" husvagn när klockan var efter två så jag klev upp en stund för kunde inte sova och satt och pratade med Anders, Anders, Camping Micke och dom ett tag. Sen gick jag och sov med min pojkvän igen som sov som en stock hela tiden. Sötnos..

Lördagen slutade med att vi skulle sova hos Mickes föräldrar för dom var i Öregrund fortfarande så vi passade på. Stora fina huset för oss själva, pool, och så. Mysigt värre. Sen på kvällen hamnade vi på golfpuben med massa roligt folk. Vi gick från hans föräldrar vid nio tiden och var där uppe strax efter. Tog några kalla oc goda sen gick vi hem och kollade på film med Mickes lillasyster Sofia, hennes kille Jocke och även Cissi ( sofias kompis). Sen läggdags. Åt lite godis och chips innan om jag måste lägga till det.

Söndag tvingade Micke upp mig ur sängen vid elva tiden. Klädde på mig och så åkte vi hem till Micke igen. Duschade så mitt hår skulle torka innan vi skulle åka på nästa, alltså kryssningen. Skulle platta håret och hade ingen hårfön då får duscha i tid. Men vi kollade också lite film osv. Sen vid tre tiden åkte vi hem till hans föräldrar och så skjutsade dom oss till hamnen i stan, lägg märke till att vi åt på donken på vägen dit. När vi kom på båten åt vi på engång. Mums! Sen så drog jag, Micke och min bror och köpte saker i affären, allså dricka osv. Sen spelade vi lite och krökade lite smått sen kom farmor och hennes bästavän. Så alla satt tillsammans och drack goda grejer och pratade. Mysigt. Sen slutade kvällen ganska sent men var jätte trevligt. På morgonen vaknade jag och Micke väldigt tidigt och så var han igång igen och även jag lite senare. Frukosten sket sig för ingen orkade kliva upp av oss. Men vid halv elva satt vi i jaccuzin ( stavning? ) i någon timme ute på däck och även inomhus, vi ångbastade och bara hade det skönt. Farmors bästavän Elaine sprang iväg på massage och vi tog en cider var brevid badet. Sen efter det gjorde vi oss i ordning och sen blev det mer cider. Men allting var toppen. Vi gick efter badet och åt en räkmacka var allihopa och cola / vissa öl till det. Sen fick jag finaste halsbandet av min kära pojkvän. Och det värsta är att det är andra han köper. Så söt! Jag älskar dig! Sen lyssnade jag och älskling på lite musik av någon som sjöng sen senare dax att kliva av båten. Tungt som faaan med allting. Tack Mickes pappa Anders för du hämtade oss i stan. Sen åkte vi hem till Micke och bara slappade och kollade tv och sådär. Sen åkte jag hem senare på kvällen, mamma hämtade mig. Sorry, men det var så tungt att lämna Micke, vi hade haft det så bra!

Min helg var helt toppen! Trött i skolan på tisdagen var jag också. Men fick vara med min pojkvän efter så var jätte mys! Var på teater igår med en del av klassen, söööööög totalt. Micke hämtade mig i Märsta sen. Mysig kväll tillsammans efter skolan, bäst!

Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt. Städat mitt rum så jag känner mig duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0