Fotboll

Sitter i soffan och kollar på den här tråkiga fotbollen. Sverige - Malta. Blä så tråkig match, orkar inte ens kolla mot tv. Men är i alla fall hemma hos min pojkvän nu, skönt. Kommer inte tillbaka till skolan förrens på måndag. Jag är fortfarande sjuk och kommer inte bli helt frisk den här veckan känner jag redan nu. Blä igen! Annars har jag och älsklingen ätit middag tillsammans idag, vi åt snitzel och råstekt potatis med beasås + grönsaker. Mumsigt värre. Sen har vi köpt chips, dipp, cola och glass också. Jag köpte daim glass såklart och älskling köpte någon annan konstigt. Typ ischocklad, kan vara gott men inte min smak riktigt! Snart är det idol också, wiihuu. Så himla kul förstår inte hur man kan komma och skämma ut sig så mycket. Blev därimot förvånad att det var ganska många igår som var väldigt bra.

I morgon vet jag inte vad som händer, vila, vila, vila kanske? Så jag blir frisk någon jävla gång. Vill ha en bra helg utan ont och feber och hosta.

En från stallet som heter Pernilla frågade om jag kunde jobba på lördag, men det går inte. Är för det första inte hemma + att jag är sjuk och orkar inte slita och bli sjuk igen. Tänk jag lovar och så är jag fortfarande så pass sjuk som nu på lördag? Nej det går inte! Sorry :/

NU 1-0 till Sverige! Toppen.


Skriver senare eller i morgon. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0