Gladare en gladast!

Halloj allesammans!

Jag är på toppen humör idag, vet inte varför men det bara är så. Vaknade på rätt sida eller hur man brukar säga. Saknar min pojkvän men han kommer hem snart. Och gissa vad vi ska göra idag? Jo, vi ska åka till Uppsala och välja och kanske ta hem två kattungar idag. ÖVERLYCKLIG. Hur gulligt är det inte liksom? Två småttingar som springer runt här hemma och biter oss i fötterna kanske och hänger i gardinerna. Naw, sweet! Jag är jätte taggad på att ta med dom hem redan idag och det får vi säkert. Vi har till och med laddat med en kattbur. Det var ett tag sen man hade en liten katt bebis hemma. Förutom Flisan då men hon är bebis i huvudet och lite vuxen i kroppen. Sen ska vi också åka till Rusta och kanske Jysk idag med. Jag känner mig jätte glad idag. Kanske för min älskling var så mysig i morse när klockan var fem? Mysigare än vanligt vid den tiden. Ta det inte fel ! :)


Jag ska kolla på "hem till gården & the bill" nu och sen sminka mig och fixa i ordning mig.

Puss på er alla!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0