Godkväll sverige!

Hello ladies ! Sitter på mitt rum och har absolut ingenting för mig förutom väntar på att idol ska börja. Kanske borde ställa upp själv? No, I don´t think so. Sitter och pratar med lite kompisar på msn annars och är sugen på någonting mums, som vad? Det vet jag inte heller men det kommer jag nog på. Världens skummaste dag idag. - Yes, it is. Jag börjde skolan halv nio, då skulle vi ha årsarbete till halv elva men våran lärare Johnny var sjuk så blev inte för mycket gjort då. Vad ska man kunna göra när ingen lärare är där och säger det? Hm. Anyway. Sen öppnade min klass cafét eftersom min klass har ansvar för det just nu. Vid elva tiden skulle vi ha engelska men det enda vi gjorde var att lyssna på två redovisningar sen fick vi gå. Great! Åkte hem till Emelie med Siri och Jannie med och åt lunch och kollade på meangirls. Myspys. Sen vid tre skulle vi ha körfuckingskit men så är den inställd när vi kommer tillbaka så bara hoppa på nästa buss hem. Suck! Mamma bjöd på våfflor idag så glad är man allt. I morgon åker jag till älskling med så jag är super glad!

Idol time nu!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0