Godmorgon Sverige

Morgon, trött och glad! Japp, så är det när man har katterbebisar hemma. Dom tar av ens krafter, speciellt på morgonen. Igår var jag och älskling på Ikea, Jysk och El giganten. Ja, man kan säga att vi var nästan överallt. Det känns åtminstonde som det. Vi hittade ett skåp på jysk som vi köpte, jätte fint med glas dörr och jätte fint trä. Allt som är fint är dyrt nästan! Men det tog skit lång tid att montera ihop det där skåpet, tro det eller ej men det tog tid.. Sen kom Jocke och Becka förbi och hälsade på och snackade lite skit. Sen åkte dom och då satt vi på svenska hjärtan och kollade på den filmen. Sista avsnitten av hela alltet. Suck! Sen kom även Sofia förbi, Mickes syster och kollade på kattungarna, men hon kom före Jocke och Becka. Så det kom och gick folk hela tiden. Inte nog med det, sen kom Mickes mamma och pappa och kollade på kissarna och pratade lite. Så det var fullt hus nästan hela tiden. Men det är kul plus att det är bra för katterna att träffa lite folk.

Idag vet jag inte vad som händer. Jag är allmänt glad men inte så nöjd över att jag måste åka hem idag. Skola imorgon :/. Jag vill stanna kvar här. Alltid lika jobbigt att lämna min älskade pojkvän. Och nu när vi fått två bebisar är det alltid kul att se dom lite. Men jag får sakna min kära "familj" haha sen på fredag är det dags igen att gå åka hit. Vilket känns som en evighet. Imorgon firar jag och min pojkvän tre månader, Jag älskar dig så sjukt mycket Micke <3

Bilder på bebiskissarna kommer inom kort ! :D





Micke <3 Michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0