Godmorgon

Morsningkorsning!


Ligger i sängen och är som sagt fortfarande sjuk men har bestämt mig att imorgon SKA jag till skolan. Världens hosta och huvudverk. Men orkar i alla fall vara vaken och det är ett plus. Vet inte riktigt vad som händer idag, ta det lugnt och hoppas på att älsklingen kommer hit efter jobbet:) Kanske kolla någon film eller någonting. Städa upp lite på mitt rum, behövs! Just tryckt i mig lite nudlar, mums! Gott som alltid, enligt mig.

Igår när jag kom hem orkade jag inte sitta vid datan men jag bakade en kladdkaka. God blev den också. Sen gick jag och la mig och pratade med älskling sen somnade jag efter min jävla rethosta hade gått över.


Idag börjar idol + ANDRA AVENYN<3 Wiihuu.


Tog just ett kort på min missepisse som ligger i Sarah´s garderob och sover.




Tre månader på måndag.

Jag älskar dig så sjukt mycket. Hoppas du förstår det. Finns ingen annan i mina ögon och kommer aldrig finnas heller. Du är det bästa jag har och jag vill dela resten av mitt liv med dig. Det är med dig jag är lycklig och det är med dig jag kan vara mig själv. 14/6<3

I <3 U

Då, nu och föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0