Hemgång snart :/

Hello!

Hemåt snart..
Och det suger totalt, vill inte hem från min pojkvän men jag måste. Tror inte det blir någon skola imorgon men OM så måste jag hem! Just nu sitter vi i soffan och kollar på unga mödrar och har precis fått lite ork i kroppen och duschat. Ska hem senare och baka kladdkaka tror jag, väldigt sugen på det! Vi har ätit middag också, blev kyckling med ris + sallad. Gott men orkade knappt äta någonting.

Nackdelen med att åka hem idag ifall jag ska till skolan är att jag kommer sakna min käraste mest. Alltid skönt att vara hemma och ha sitt egna rum osv, men allt hade varit lättare om han varit med mig hela tiden.! Men dagarna går hyfsat fort och snart är det fredag igen :)

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0