Hos Micke

Shululu allesammans!

Idag har jag varit på jätte bra humör, kanske bland annat för jag får vara med älskling. Som sagt jag är med Micke nu och jag kollar på film och han slipar stolar. Vi ska kolla på idol tillsammans sen blir det hem resa. =( Men sånt är livet. Snart fredag och då ses vi igen. Satt på mig vinter kappan idag när jag skulle åka till älskling, fryser ute idag, rent utsagt piss kallt. Katterna busar på här och stämningen är mysig som vanligt hemma hos baby. Jag har haft en sån bra dag idag pga mitt humör men jag känner mig lite små trött nu. Gick i skolan till halv fyra idag, pga extra engelska lektionen med några andra. Jag sitter och kollar på en rolig film, ganska kul faktiskt.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0