Jobbig dag

Hello alla sötsaker!

Jobbigaste dagen på länge! Ja, den här dagen har inte varit lätt. Nu känns det underbart men inte i skolan idag. Jag var irriterad, trött, hängig och jag ville ingenting och orkade inte heller. Nej, ingen dag att hurra över. Fast jag och min käraste pojkvän firar tre månader idag så den här dagen vill jag absolut inte spola bort eller glömma. Vill bara glömma skolan idag. Men sitter i alla fall hemma hos min pojkvän nu och kollar på tv och dricker lite cola. Mumsigt värre. Vi har käkat lite mat också, vi åt ungsfalukorv med ris och grönsaker. Det var gott som vanligt fast var inte så hungrig för åt lite mackor hemma innan jag kom hit. Mammsen tyckte våra katter var super söta, som alla andra med andra ord? Ska väl åka hem senare men det är för Linda ska med till skolan i morgon och kolla hur det är och kanske börja! veckans höjdpunkt när det gäller skolan ;D

Nej nu ska jag kolla lite annat på datan sen kolla tv och mysa med älskling. Bye bye!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Fia

sv: haha jaså? :D

så pass? :| <33

2009-09-15 @ 10:35:04
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0