Lördag

hellu sweetisar!

Igår var vi bara hemma. Städade huset, åt god mat, jag badade katterna osv. Sen helt plötsligt vid halv tolv kom Johanna förbi, en granne till älskling + att det är hans gamla klasskompis. Så hon var här ett tag sen la jag mig och sov!

Sitter i soffan med älsklingen och katterna. Han kollar på fotbollen så jag sitter vid datan. Känner att jag mår lite illa men går nog över snart. Ska sminka mig och göra mig lite levande om ett tag för vi ska ut ikväll. Golfen ropar! ;) NEJ, vi ska inte golfa utan vi ska äta mat och dricka lite gott, gott = hemlis! Vi ska dit med några andra sen träffar man alltid på folk där. Vi ska äta skaldjursbuffé, det är sjukt gott + att vi slipper laga mat hemma och diska massa och blä. Lördag är lördag och då får man slippa. I morgon skulle jag ju rida, turridningen ni vet? Men det blir ingenting pga allt som hänt med en person, tar inte upp det här för det är väl nog jobbigt ändå! Men jag ska fixa lite här nu och kolla runt lite på datan sen pussa lite på min sötnos.

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0