Lördag

Hallådär allihopa!

Sitter i soffan hemma hos älskling med ena katten i knät. Just nu duschar Micke så jag kollar på Freaky Friday, skit rolig. Idag har det varit fullt upp här hemma. Möblerat om, slipat bord + stolar och lackat in dom. Usch vad det tog lång tid. Inte nog med det, vi åkte till skroten två gånger med tv - apparater, kartonger, tidningar, bla bla bla. Sen pantade vi burkar och flaskor och det var inte mycket roligare. Höjdpunkten var tårta, bullar + cola hemma hos älsklings farmor. Mumsigt värre, vet att alla är avundsjuka, i alla fall om ni visste hur grym hon är på att baka.

Nu har jag även skrivit i vad mamma ska beställa till mig på Ellos, sen får jag ev ny mobil på fredag. Ingenting kan vara bättre. Sen så den 27:de är det tur ridning med Emma och Maria och dom. Sen den 28:de är det AIK - DIF matchen med älskling, hans mamma, hans pappa och hans syster. :D Fun!

Dags för mys i soffan med älskipälsk!

GODNATT!

//Michaelaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0