Måndag och sjuk, suck

Godmorgon alla läsare!

Sitter vid datan och kollar lite på tv också, vaknade klockan lite efter ett idag. Vaknade av min hosta, sämst. Ja, idag händer inte så himla mycket tror jag för jag är hemma och är sjuk, hosta,hosta, huvudverk + feber igår. Nej, jag hoppas inte jag har svininfluensan men och andra sidan har ju allt och alla de nu så whatever. Har jag det så är jag snart frisk, har jag det inte är jag snart frisk ändå. Sitter hemma hos min pojkvän och enbart vilar ut, ska hem till mammsen ikväll men det blir inte för ens senare. Har snart nytt rum också, gud så skönt. Det är så att min bror har flyttat nu och jag får hans gamla rum som ändå är väldigt nybyggt ändå.

Sitter och små äter lite godis, ganska gott även fast jag inte är så mycket för godis? I såna fall är chips en höjdare för mig om man jämför med godis. Men idag var de lite gott. Men har så svårt att svälja så jobbigt att äta. Gör så ont :(


Skriver sen för snart börjar mitt älsklings program!

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: jo jag med, haha.

man får ju förfan andhämtningar hahahah :D <33

2009-09-07 @ 17:16:58
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0