Onsdag

Hello babes!

Sitter och kollar bussar, det suger verkligen. Bussar hit och tider dit, bajskorv! I alla fall har jag kommit fram till lite mer än för en timme sen. Skönt att man kan lite i alla fall och inte är helt dum i huvudet som det känns ibland. Skitsamma, igår kunde jag inte uppdatera så mycket mer än ett inlägg, sorry. Vet att jag sagt att jag ska men det vart sent med middag och sen var det mys i soffan med älskling framför idol + andra avenyn. Slutade tidigt idag i alla fall, skönt. Skulle slutat tjugo i fyra men efter tolv utgick allting så det var bara att åka hem. Roligaste bilresan med Linda och Fredrik, haha. Hon är sjuk i huvudet den kärringen :)

Ska åka och handla om ett tag med mamma, en present till min käraste Micke som fyller 20 i morgon. Grattis i förskott älskling. Sen tänkte jag sova där inatt igen för att det är så mysigt. Jag älskar honom mest på denna jord. Hoppas bara han förstår det. Trotts att jag kan vara knepig ibland så skulle jag aldrig såra eller lämna honom för någon/något. 14/6<3


Skriver senare, måste tömma diskmaskinen och så . Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0