Onsdag

Dålig uppdatering måste jag säga, fy på mig! - Jag ska förbättra bloggen med mer bilder och uppdatering, men inte haft riktigt med tid. Jag sitter i alla fall hemma hos älskling och väntar på honom. Ska laga middag tills han kommer hem. Sov här i natt och bussarna och allt gick toppen till skolan. Så kommer sova här lite mer nu på veckorna. Myspys! Sitter och kollar på " A walk to remember " så sjukt söt film, jag dör liksom! ;) Med tanke på ingenting så har jag slutat tidigt två dagar i rad, alltså tolv. Skit skönt. Men idag hade vi ett litet möte i skolan vid halv fyra. Jag, mamma, frasse och Camilla. Det gick toppen måste jag säga.

I helgen blir det skoj, ska vara med älskling. Vet inte om vi kanske ska upp till golfen på lördag eller när det är? Men hur som helst sen på söndag är det tur ridning med Emma, emmas mamma och massa mer. Kuligt värre. Men sen på söndag eller nästa vecka ska jag till sjukhuset och hälsa på en person. Kämpa på gubben! Du klarar det bra så länge du tror på dig själv och så länge vi finns här för dig som stöd..

PÅ MÅNDAG ÄR DET STUDIEDAG!! WIIIIHUUUU sen efter det fotbollsmatch. Aik - Dif. Vi vet vilka som vinner, huh? :D gnaget<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0