Powernap

Hallådär!

Min sovstund är över nu och det var jätte skönt att få sova ett tag. Sov till halv sex och sen tog jag fram glassen och åt lite mer av den. Gott med glass när man har ont i halsen och hostar hela tiden. Jag har nästan rethosta hela tiden men glass kanske inte gör hostan bättre utan sämre men det är gott som fan. Jag kollade just på ett skit bra program och nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem någon gång, men synd som det är dröjer det en stund till.

Måste vattna blommorna ute också, lovade älskling det.. Men ikväll är det idol, sen när han kommer hem ska vi trycka i oss lite mat kanske och sen ska vi duscha och sen lägga oss och sova. Skönt för inatt sov jag inte bra! Nej nu ska jag nog ta och städa upp lite eller någonting här. Får ryck på så som det ser ut nu här. -.-

Jobbigt läge!


Vad säger ni? Jag Michaela Roos kanske ska öppna en städfirma? Hiss eller diss?

om jag får välja är det en fet DISS på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0