Presenten avklarad

Bara för jag är så bra så har jag hunnit handla presenten redan nu.. Japp, jag åkte och handlade Mickes present redan idag. Varför? Jag skulle egentligen handla den i morgon men mamma ville ändå skjutsa ut mig till Micke så då kunde vi lika gärna handla. Jag är super nöjd men vet inte om han blir det.. Men jag tror det. Min älskling blir alltid glad nästan. Han kommer nog snart hem och då ska vi laga lite mat och städa,städa,städa! I morgon får vi besök här för det är älsklingens stora dag så det kan inte se ut som det gör nu..

Tack mamma för skjutsen. Min mamma är bäst. Bara för hon såg hur jävla gärna jag ville till min pojkvän, framförallt nu när han fyller år så skjutsade hon mig med glädje typ. Älskar mamma <3

Hörs senare ladies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0