Studiedag!

Hello bitches!

Sitter i soffan och katterna ligger bakom mig och river mig på ryggen och biter, jävla skitungar! Jag har som sagt studiedag idag, skit skönt! Vet att det varit dålig uppdatering i helgen också - men jag har verkligen knappt suttit vid datan. I fredags var vi bara hemma sen vid halv tolv kom grannen Johanna hit som jag skrev förut, Mickes gamla klasskompis. Sen drog hon hem vid typ halv två och jag gick och la mig efter en stund. Sen i lördags var vi på golfen. Kul kul .. :) Igår åkte vi till donken, sen storhandlade vi och sen åkte vi till Ikea och köpte en ny madrass till sängen.. Sen vart det varma mackor, cola och film hela kvällen. Idag så har jag vaknat vid ett tiden, ja, för en timme sen. Vaknat på rätt sida vilket är skönt. Älskling kommer hem vid fyra och sen vid halv sex ska jag ta syntest för övningskörningen.. Skoj, hm.. Vill köpa min mobil idag också, men vet inte om det går ännu.

Hör av mig sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0