Suck

Jag är frisk nu! Eller inte, jag är sjuk fortfarande, jag hatar det! Ingen skola i morgon heller, mamma sjukskriver mig och jag får vila en dag till för haft feber idag med. Låg hemma i fredags för jag hade feber, sprängande huvudverk + skit ont i halsen och mår typ likadant fortfarande.. I fredags knarkade jag alvedon så jag skulle orka vara vaken för älsklingen kom och hämtade mig när han slutade jobbet så åkte vi till banken, donken sen hem till honom. Vi gjorde oss i ordning sen vidare till Peppe och dom satt och krökade lite och så spelade vi tv spel och jag kände mig helt död. Några alvedon sen vidare på fest. Vi sov hemma hos hans föräldrar och jag vaknade upp med världens huvudverk + halsont men alvedon på det sen var jag i gång igen. Igår satt vi hemma hos min morbror med mamma och alla och kolla fotbollen och tog de lugnt. Dom drack lite och jag sov halva tiden. Men idag mår jag nästan sämre än igår. Jag vet att det inte är bra att vara ute när man är sjuk, men lägg märke till att jag drack typ ingenting! Känns som jag ätit mer alvedon än mat i helgen. Men i morgon ska jag vila, vila och återigen vila så går jag till plugget på tisdag.

Jag och älskling har precis kollat på en film och ätit lite chips + dipp. Mums! Finns inte så mycket att göra på en söndag. Men men, jag orkar inte skriva mer!

// Michaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0