Tisdag

Hello alla söta!

Känner mig riktigt irriterad just nu! - Mitt bankomatkort har sprungit och gömt sig, förmodligen hemma hos älskling men jag har som sagt ingen lust att leka "kom och hitta mig leken" utan önskar bara att det låg här nu. Men tror jag vet vart det ligger, om inte annat leta leta leta till jag hittar det för i morgon ska jag handla! Och där med basta.

Andra anledningen -Jag är en sån person som inte lätt blir svartsjuk på saker, men när gammalt dyker upp men inte menar på det sättet så blir jag fortfarande fundersam eftersom jag inte har lätt att lita på folk, framförallt dom jag inte har träffat och inte ens vet hur dom fungerar. Rör du, dör du! Förlåt menar inget illa men är rädd om han som betyder allt och lite till för mig!<3 Litar enbart på min käraste pojkvän..

Anyway.. Jag slutade skolan klockan tolv idag för våran sista lektion efter lunch utgick. Matematik, har ändå inte det nu förtiden så jag slapp allting och bara stack hem som en avlöning. Exakt som alla andra i klassen. Vi hade inte fler lektioner efter matten så jag åt lunch med brudarna sen åkte jag hem. Nu sitter jag och gör ingenting. Irriterar mig på onödiga saker, vilket är värdelöst. Sen så funderar jag på att sova en stund innan älskling kommer och hämtar mig.

Jag har lovat Lottis + några att börja uppdatera mer så dom kan hänga med i min lilla blogg. Ska verkligen försöka, tänkt på det själv också. ;) Men om jag vet att det blir dåligt med skrivande säger jag till redan innan.. hihi.

// En irriterad Michan!


Kommentarer
Postat av: kristine

jaha :( trodde du litade på mig också..

2009-09-29 @ 18:32:03
URL: http://uniktstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0