Torsdag

Godmorgon sötnosar!

Börjar elva idag men det blir ingen skola för min del, sitter hemma och pluggar i stället. Engelska boken ska läsas + att jag ska göra mer på min fysik. Så är det i alla fall. Sitter just nu och äter frukost och kollar på en film på tv. Ska plugga om en stund, hela dagen på mig så orkar inte just för stunden. Kan få ledigt från det en halv timme till i alla fall eftersom jag pluggade igår med. Saknar min pojkvän mest av allt. Ikväll, eller ja, klockan halv fem ska jag på handledarkursen så jag kan börja övningsköra. Anders, Sofia, mamma och jag :) Funnybunny, den är i typ tre timmar, kommer vara döende efter det. Sen åker jag hem till Emma och sover där inatt för vi ska till Märsta med skolan i morgon för vi ska ha friidrottsdag. Suck! Men dit ska vi. Sen kommer nog älsklingen och hämtar mig så får jag spendera helgen med honom. Kom på en sak till, jag ska få min mobil i morgon?! JIPPIE! Eller så kanske vi tar det på lördag, vi får se. Längtar efter helgen döds mycket + att vi har studiedag på måndag! Känner mig ganska pigg idag men riktigt irriterad. Ville till skolan men eftersom jag är så kräsen så hoppade jag över det pga en sak som jag blev grinig över så pajade det hela dagen ändå. Bäst att stanna hemma med andra ord så det löser sig och jag blir glad. Brukar aldrig vara hemma om jag inte är sjuk men skitsamma vad det är för någonting. Skolan i morgon i alla fall.

I miss you.. Micke baby.  

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0