TV

Godkväll allihopa! Vilka är vakna förutom jag? börjar känna mig trött redan men sitter och kollar på ett bra program med älskling så ska väl lägga oss om en halvtimme ungefär. Idag har vi faktiskt städat hela huset här så alla kan komma in här i morgon utan att tycka det är stökigt. Sen har jag varit duktig och diskat ;) Gav i alla fall älsklingen halsbandet och han verkade tycka om det.. Skönt, var orolig för att han skulle tycka någonting annat. Men han SA i alla fall att det var sånt han ville ha typ så det känns bra. Jag vill också fylla år i morgon!! Älskar att fylla år, tårta, presenter, roliga folk, bla bla bla. Fråga föresten inte varför han fick öppna det idag men så blev det.

I morgon är det skola sen åker jag direkt hit. Vet inte hur men antar att det blir bussen.. Om inte mamma är rar söt igen. Men det är hon alltid.  Tror inte hon vill skjutsa ut mig igen men man kan alltid önska och hoppas.


// Michaelaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0