Vilostund

Jag ska försöka sova en stund! - Japp, en liten stund i alla fall. Sov skit dåligt i natt och jag känner att det är värt att sova en stund nu eftersom jag är sjuk och måste vila. Kroppen ska återhämta sig för jag ska orka bli helt frisk. Bla,bla,bla. Men jag vill ha en bra helg utan att ligga sjuk och helt död som förra helgen. Jag har precis kollat på "the bill" vilket är så sjukt bra program om man kollar på några avsnitt. Jag har ätit daimglass också, sjukt gott, + lite kolasås på det.

Gjort något som du ville skulle göras idag?

Yes, jag har det! Jag har limmat på min lösnagel som lossnade. Jag har bäddat sängen och druckit mycket vatten utan att ta en alvedon för jag mår halvrisigt i halsen och huvudet. Jag har städat upp lite i vardagsrummet, på bordet.

Ibland är jag för bra för att vara sann. :)

Sovdags en stund nu så jag orkar att vara vaken när älskling kommer hem. Sen när jag vaknar blir det vitlöksdipp med chips! :D Känner mig en aning onyttig jämfört vad jag brukar vara! Men det sket man ju i :) Ibland får man vara sån.

Skriver sen! Puss och kram 

/Michaela


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV varannan vecka går jag sent, och varannan tidigt :)

2009-09-10 @ 15:18:01
URL: http://fsvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0