10 dagar kvar

Nu är jag vaken igen, sjukt skönt att sova. Okej, jag har inte sovit tills nu utan har ätit middag och suttit vid datan ett tag och så kollar jag på tv och dricker en sjukt god saft. Jag har inte så mycket för mig så känns som jag nästan skulle kunna sätta mig och plugga men samtidigt finns inte orken riktigt till.. Nu börjar en skojig film på tv som jag kan kolla på men känns inte som jag är på toppen humör riktigt(?) Vet inte varför, trött på skolan och sådär kanske? Kan vara det som går ut över mitt humör just nu. Önskar jag bara kunde få gå ut den där sketna skolan och jobba och tjäna pengar, men no no skolan måste man tydligen gå i.. Suck! Nej nu känns det som jag enbart är negativ, men såna inlägg måste också få skrivas ibland. Känner att jag skulle bli glad över att få åka utomlands, det skulle jag bli överlycklig för, men blir också glad snart för om 10 dagar är jag 18!! :) Plus att våra förlovnings ringar kommer om någon dag bara eller a början på nästa vecka senast. 
Nu ska jag ge datan till älskling. 
Natt natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0