15 dagar kvar!

Godmorgon i stugan!

Att vakna upp och ha en jävla mensverk nu känns inte bra, blä vad ont jag har!

Ja, min dag kanske inte har börjat så himla bra, mensverk och hela baletten men men, det får vi tjejer allt leva med. Plus att mitt onda ben inte är bättre idag heller. Smalbenet är helt blått och usch vilka blåmärken. Hoppas de går över snart. Jag vaknade klockan tolv idag för då ringde Fia-lotta-larsson mig, hhhurtig.blogg.se och väckte mig för att snacka lite, det var bra att jag klev upp då men det gick segt. Men nu sitter jag i soffan och tänkte skriva ett inlägg och kolla runt lite innan vi ska åka och handla lite frukost grejer osv.

Igår gjorde vi inget speciellt, eller vi åt middag med mamma och Anders sen kom vi hem och kollade på bonde söker fru sen satt vi på en film. Wallander - Läckan, skit bra film måste jag säga nu väntar man bara på Wallander - skytten.

Nu ska jag mysa i soffan en stund sen ska jag fixa i ordning mig lite så jag ser lite levande ut.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0