Duschen avklarad

Vad ska man säga? nu har jag i alla fall varit duktig och orkat skutta in i duschen och rakat benen, tvättat håret, balsam och allting. Nu känner jag mig pigg och fräsch jämfört med innan. Någonting som inte är så kul är att min kille inte kommit innanför dörren ännu, okej han är bara hos sin pappa men han är rent utsagt SEGAST. Idag har jag valt kläder, det blev : t-shirt med text över brösten, en vit kofta den jag köpte på rean sist som har tre knappar sen har jag ett par vanliga jeans. Fast nu ljög jag, har inte bestämt mig om jag ska ha den där koftan eller min andra nya vita tröja, den har dock inga knappar eller någonting. 
Ser ganska trött ut på bilden, men nej tyvärr de har vänt helt och hållet. 
Just nu är jag pigg och glad, men skulle vara mer glad om våra J*VLA förlovnings ringar kan komma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0