Lång dag

Godkväll kära läsare! 

Jag vet att uppdateringen inte har varit på topp, men jag försöker. Har mycket saker för mig på mitt lov och försöker njuta så mycket som bara går sista dagarna. Igår var jag med mina grisar Kristine och Emma så hade ingen tid över att skriva sen idag vaknade vi tidigt så kom älsklingens syster och mamma hit så stannade Sofia och dom andra åkte så vi glodde på tv bara och gjorde ingenting. Sen när älskling kom hem och Sofia åkt så somnade jag en stund och sen var det dax att åka till Uppsala och hämta lite saker på Jysk sen direkt vidare till Märsta och hjälpa till att montera ihop allting. Det tog tid med blev klart i alla fall. Min kille är så händig så det funkade bra. 

Nu är vi i alla fall hemma och vi sitter och kollar på Jönsson ligan - på Mallis. Skit kul, thihi! Ibland får man lov att vara lite fjantig. Tror vi bara tar det lugnt resten av kvällen. Pratade just med mamma också, hon är ledig resten av veckan, vilken lyx men det är hon värd =) Alla har ledigt så mycket runt jul/nyår men hon har fått jobba många av dom dagarna speciellt på helger annars dör blommorna. 

Nu ska jag fortsätta dega framför tv:n så hörs vi i morgon eller sen. 

PUSSINUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0