Let´s go

"Godmorgon", jag har varit vaken länge men legat i soffan och halv sovit och kollat på SF kanalen. Nu har jag ätit frukost och funderar på om jag ska skutta in i duschen nu och fixa till mig lite så jag ser lite levande ut i alla fall? Känner inte för att jag orkar men jag måste, plus att man känner sig piggare efter en dusch. Ska nog åka till mamma idag med älskling, vet inte om det blir så men älskling frågade och varför inte egentligen? kanske får någonting gott på köpet, hihi. 


Du är allt jag någonsin drömt om, allt jag någonsin velat ha..<3

Mitt liv är perfekt, ingenting har kunnat blivit bättre. Jag är glad så fort jag är i din närhet, visst alla kan bråka men alla löser det inte lika fort som vi. Vi är som handen i handsken. Jag älskar dig mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0