Mys!

(INLÄGGET SOM SKULLE LÄGGAS IN IGÅR MEN INTERNET FUCKA SIG)

Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på en rulle, inte helt säker för det är allt mysigt här i köket med och snacka lite skit med mamma, Anders och älskling men jag sov knappt i natt så kanske är skönt att krypa ner i sängen och kolla på film. Jag har precis tagit en dusch men innan dess så tog jag först bort smink, sen ansiktsrengöring, sen torka ansiktet så det är tork, sen vidare till ansiktsmask, sen inpackning till håret och sen till sist hudkräm på hela kroppen. Jag är som en helt ny människa, ren och fin och luktar blomma! 

Ska lägga in en taskig bild på ansiktsmasken.. haha ingen bra bild men den duger väl? Bättre än ingenting. Men jag hör av mig när jag lagt mig i sängen eller i morgon. 

MICHAN ÄR VÄÄÄÄÄLDIGT TRÖTT OCKSÅ:/
Pussen och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0