Taxi skit!

Gott nytt år alla söta!
Jag är vaken och inte allt för sliten faktiskt, men trött är man alltid efter fest nästan. Igår var vi ju först på middag hemma hos Danne och Annette sen åkte vi vidare till Märsta och festade hemma hos Cissi. Det var ca 20 personer där och det var trevligt faktiskt förutom att jag sprang in i Cissi så jag har helt blått ben, men men. Jag rent utsagt HATAR TAXI 020. Dom kan skita på sig! Vi ringde först en, den kom men åkte ifrån oss? ;S Sen dom två andra vi fick tag på kom aldrig. Suck! 
Sen ringde jag även för en brand igår, någon smällare eller någonting som åkt ner i plast tälten där Skanska bygger i Märsta centrum. 
Nu ringde Kristine så måste prata med henne!
Hör av mig senare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0